Rozpocznij Egzamin nr 26 na kategorię B

Zasady wykonywania egzaminu teoretycznego na prawo jazdy

Część teoretyczna egzaminu na prawo jazdy to pierwszy etap egzaminu kierowcy w wielu krajach, w którym kandydat musi udowodnić swoją wiedzę teoretyczną związana z przepisami ruchu drogowego i zasadami bezpiecznej jazdy. Oto bardziej szczegółowe wyjaśnienie tego procesu:

Rodzaj egzaminu:

Część teoretyczna egzaminu na prawo jazdy to pierwszy z dwóch głównych etapów egzaminu, drugim jest egzamin praktyczny, który sprawdza umiejętności kierowania pojazdem.

Pytania losowe:

Kandydat na kierowcę musi odpowiadać na pytania wyświetlane losowo przez system komputerowy. Oznacza to, że kolejność i rodzaj pytań mogą się różnić dla różnych osób.

Brak powrotu do poprzednich pytań:

Po udzieleniu odpowiedzi na dane pytanie nie ma możliwości powrotu do niego i zmiany odpowiedzi. Odpowiedź jest ostateczna.

Tematyka pytań:

Pytania odnoszą się do przepisów ruchu drogowego i sytuacji, jakie mogą wystąpić na drodze podczas normalnej jazdy.

Podział punktów:

Każde pytanie ma określoną liczbę punktów, która odzwierciedla jego znaczenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego. Pytania są podzielone na trzy kategorie punktów: 3 punkty za pytania o wysokim znaczeniu, 2 punkty za pytania o średnim znaczeniu i 1 punkt za pytania o niskim znaczeniu.

Podział na części:

Egzamin teoretyczny składa się z dwóch części: podstawowej i specjalistycznej. W części podstawowej są pytania ogólne, a w specjalistycznej - pytania dostosowane do konkretnej kategorii prawa jazdy (np. kategorii B dla samochodów osobowych).

Liczba pytań i punktów:

Liczba pytań w części podstawowej i specjalistycznej oraz liczba punktów przydzielanych do pytań jest określona. Łączna suma punktów, które można zdobyć, wynosi 74.

Minimalny wynik zdawania:

Aby zdać egzamin teoretyczny, kandydat musi uzyskać co najmniej 68 punktów, co stanowi określony poziom zaliczenia.

Baza pytań:

Pytania egzaminacyjne są ustalane przez odpowiednie organy lub komisje egzaminacyjne, które dbają o ich aktualność i zgodność z przepisami. Baza pytań jest regularnie weryfikowana i aktualizowana, aby odzwierciedlać zmiany w przepisach ruchu drogowego.

Nadzór nad bazą pytań:

Minister lub odpowiednie instytucje nadzorują bazę pytań egzaminacyjnych, aby zapewnić uczciwość i spójność egzaminu.

To jest ogólne wyjaśnienie części teoretycznej egzaminu na prawo jazdy, która jest ważnym etapem w procesie uzyskiwania prawa jazdy i ma na celu upewnienie się, że kierowca ma odpowiednią wiedzę teoretyczną dotyczącą zasad ruchu drogowego i bezpiecznej jazdy.

Część teoretyczna egzaminu na prawo jazdy

Podczas tej części egzaminu kandydat na kierowcę musi wskazać prawidłową odpowiedź na pytania wyświetlane losowo w czasie rzeczywistym przez systemem komputerowy. Nie ma możliwości powrotu do pytania, na które nie udzielono odpowiedzi. Wyświetlane pytania odzwierciedlają sytuacje, z jakimi kierowcy mogą się spotkać w codziennym ruchu drogowym. Egzamin teoretyczny trwa 25 minut.

Część teoretyczna egzaminu państwowego obejmuje 20 pytań z wiedzy podstawowej i 12 pytań z wiedzy specjalistycznej w zakresie poszczególnych kategorii prawa jazdy. Każde pytanie zawiera tylko jedną prawidłową odpowiedź. Wprowadzone zostały także różne „wartości” pytań, w zależności od znaczenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego:

  • 3 punkty – pytanie o wysokim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • 2 punkty – pytanie o średnim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • 1 punkt – pytanie o niskim znaczeniu dla bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego.

Egzamin teoretyczny na prawo jazdy:

W części podstawowej jest 10 pytań za 3 punkty, 6 pytań za 2 punkty i 4 pytania za 1 punkt. W części specjalistycznej (na poszczególne kategorie): 6 pytań za 3 punkty, 4 pytania za 2 punkty, 2 pytania za 1 punkt. Suma możliwych do uzyskania punktów wynosi 74. Aby zdać egzamin teoretyczny trzeba zdobyć co najmniej 68 punktów.

Pytania egzaminacyjne na prawo jazdy

Przepisy znowelizowanej ustawy o kierujących pojazdami wprowadziły nadzór Ministra nad bazą pytań egzaminacyjnych stosowanych na egzaminie państwowym na prawo jazdy.

Przepisy znowelizowanej ustawy o kierujących pojazdami wprowadziły nadzór Ministra nad bazą pytań egzaminacyjnych stosowanych na egzaminie państwowym na prawo jazdy.

Do oceny obowiązującej bazy pytań, 10 grudnia 2014 r. została powołana Komisja do spraw weryfikacji i rekomendacji pytań egzaminacyjnych stosowanych na egzaminie państwowym na prawo jazdy.

W skład komisji weszło 6 egzaminatorów, 6 instruktorów nauki jazdy, 3 instruktorów techniki jazdy, 2 ekspertów w zakresie medycyny ratunkowej, 2 ekspertów z dziedziny psychologii, 2 ekspertów z dziedziny dydaktyki i metodyki nauczania, 3 ekspertów w zakresie języka polskiego, 1 tłumacz języka angielskiego, 1 tłumacz języka ukraińskiego i rosyjskiego, 1 tłumacz języka niemieckiego, 2 ekspertów w dziedzinie języka migowego, 5 ekspertów w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego i transportu drogowego.

Nowa baza pytań została przekazana Wojewódzkim Ośrodkom Ruchu Drogowego do stosowania podczas egzaminów państwowych na prawo jazdy od 11 maja 2015 r.

Lista pytań znajdujących się w tym zestawie testowym.

Czy w przedstawionej sytuacji kierujący jest obowiązany zatrzymać pojazd przed jezdnią przy linii złożonej z trójkątów?

Czy w przedstawionej sytuacji kierujący jest obowiązany zatrzymać pojazd przed jezdnią przy linii złożonej z trójkątów?

Czy w widocznej sytuacji masz obowiązek zachować szczególną ostrożność?

Czy w widocznej sytuacji masz obowiązek zachować szczególną ostrożność?

Czy wjeżdżając na widoczne skrzyżowanie o ruchu okrężnym masz pierwszeństwo względem uczestników ruchu znajdujących się już na tym skrzyżowaniu?

Czy wjeżdżając na widoczne skrzyżowanie o ruchu okrężnym masz pierwszeństwo względem uczestników ruchu znajdujących się już na tym skrzyżowaniu?

Czy widoczny znak wskazuje pasy ruchu przeznaczone do jazdy w podanych kierunkach?

Czy w tej sytuacji możesz wyprzedzić rowerzystę?

Czy w warunkach zmniejszonej przejrzystości powietrza wolno Ci jechać z włączonymi światłami do jazdy dziennej?

Czy w przedstawionej sytuacji widoczny znak ostrzega o mogącym występować na drodze oszronieniu jezdni lub gołoledzi?

Czy na tym skrzyżowaniu, zamierzając zawrócić, jesteś obowiązany ustąpić pierwszeństwa wjeżdżającemu na nie pojazdowi?

Zamierzasz jechać na wprost, a motocyklista chce skręcić w lewo. Czy masz obowiązek ustąpić mu pierwszeństwa?

Zamierzasz skręcić w lewo. Czy masz obowiązek ustąpić pierwszeństwa rowerzyście?

W przedstawionej sytuacji zamierzasz skręcić w lewo na najbliższym skrzyżowaniu. Czy jedziesz właściwym pasem ruchu, aby wykonać ten manewr?

Czy w tej sytuacji kierujący pojazdem nr 1 ma obowiązek zjechać w prawo ?

Zamierzasz zawrócić. Czy w tej sytuacji wystąpi kolizja z tramwajem?

Czy w tej sytuacji wjeżdżając na posesję masz obowiązek ustąpić pierwszeństwa pieszemu?

Czy w przedstawionej sytuacji masz obowiązek ustąpić pierwszeństwa pojazdowi nadjeżdzającemu z prawej strony?

Czy w przedstawionej sytuacji masz obowiązek ustąpić pierwszeństwa pojazdowi nadjeżdzającemu z prawej strony?

Czy w warunkach  znacznego zmniejszenia prędkości na jezdni kierujący pojazdem nr 2 przejeżdża przed pojazdem nr 3?

Czy w warunkach znacznego zmniejszenia prędkości na jezdni kierujący pojazdem nr 2 przejeżdża przed pojazdem nr 3?

Czy w tym miejscu wolno Ci się zatrzymać przy lewej krawędzi jezdni?

Czy w tym miejscu wolno Ci się zatrzymać przy lewej krawędzi jezdni?

Czy w tej sytuacji wolno Ci w niedzielę korzystać z pasa ruchu przy prawej krawędzi jezdni?

Czy w tej sytuacji wolno Ci w niedzielę korzystać z pasa ruchu przy prawej krawędzi jezdni?

Czy w przedstawionej sytuacji widzisz kończący się pas ruchu dla rowerzystów?

Czy wolno Ci wjechać na przejazd kolejowy, jeżeli półzapory zostały całkowicie podniesione, a sygnał czerwony jeszcze nie został wyłączony?

Z jaką maksymalną dopuszczalną prędkością wolno Ci kierować samochodem osobowym po drodze za tym znakiem?

Z jaką maksymalną dopuszczalną prędkością wolno Ci kierować samochodem osobowym po drodze za tym znakiem?

W której z wymienionych niebezpiecznych sytuacji na drodze najlepiej sprawdzi się pojazd wyposażony w tzw. ESP, czyli układ stabilizacji toru jazdy?

W której z wymienionych niebezpiecznych sytuacji na drodze najlepiej sprawdzi się pojazd wyposażony w tzw. ESP, czyli układ stabilizacji toru jazdy?

Kiedy należy sprawdzać poziom oleju w silniku?

Kiedy należy sprawdzać poziom oleju w silniku?

Który z wymienionych czynników może ograniczyć pole widzenia kierującego samochodem osobowym?

Który z wymienionych czynników może ograniczyć pole widzenia kierującego samochodem osobowym?

Kto podlega odpowiedzialności karnej w przypadku nieudzielenia pomocy poszkodowanemu w wypadku drogowym z bezpośrednim zagrożeniu utraty zdrowia i życia?

Kto podlega odpowiedzialności karnej w przypadku nieudzielenia pomocy poszkodowanemu w wypadku drogowym z bezpośrednim zagrożeniu utraty zdrowia i życia?

Od czego, w szczególności, zależy bezpieczny odstęp, który powinieneś zachować w tej sytuacji?

Od czego, w szczególności, zależy bezpieczny odstęp, który powinieneś zachować w tej sytuacji?

Pod który z podanych numerów powinieneś zadzwonić, aby wezwać karetkę pogotowia ratunkowego na miejsce wypadku drogowego?

Pod który z podanych numerów powinieneś zadzwonić, aby wezwać karetkę pogotowia ratunkowego na miejsce wypadku drogowego?

Jak zabezpieczysz krwawienie z rany przy braku jałowego opatrunku?

Jak zabezpieczysz krwawienie z rany przy braku jałowego opatrunku?

Czy dozwolone jest oddalanie się od pojazdu, gdy jego silnik jest w ruchu?

Czy dozwolone jest oddalanie się od pojazdu, gdy jego silnik jest w ruchu?

W jaki sposób wolno Ci przewozić ładunek w przyczepie ciągniętej przez samochód osobowy?

W jaki sposób wolno Ci przewozić ładunek w przyczepie ciągniętej przez samochód osobowy?

W przypadku gdy kierujący przekroczył dopuszczalną prędkość o więcej niż 50 km/h na obszarze zabudowanym, starosta wydaje decyzję administracyjną o zatrzymaniu prawa jazdy na okres:

W przypadku gdy kierujący przekroczył dopuszczalną prędkość o więcej niż 50 km/h na obszarze zabudowanym, starosta wydaje decyzję administracyjną o zatrzymaniu prawa jazdy na okres:

Czy podczas holowania motocykla powinny być sprawne w nim dwa układy hamulcowe?

Czy podczas holowania motocykla powinny być sprawne w nim dwa układy hamulcowe?

Lista pytań z tego egzaminu

1) Czy w przedstawionej sytuacji kierujący jest obowiązany zatrzymać pojazd przed jezdnią przy linii złożonej z trójkątów?

2) Czy w widocznej sytuacji masz obowiązek zachować szczególną ostrożność?

3) Czy wjeżdżając na widoczne skrzyżowanie o ruchu okrężnym masz pierwszeństwo względem uczestników ruchu znajdujących się już na tym skrzyżowaniu?

4) Czy widoczny znak wskazuje pasy ruchu przeznaczone do jazdy w podanych kierunkach?

5) Czy w tej sytuacji możesz wyprzedzić rowerzystę?

6) Czy w warunkach zmniejszonej przejrzystości powietrza wolno Ci jechać z włączonymi światłami do jazdy dziennej?

7) Czy w przedstawionej sytuacji widoczny znak ostrzega o mogącym występować na drodze oszronieniu jezdni lub gołoledzi?

8) Czy na tym skrzyżowaniu, zamierzając zawrócić, jesteś obowiązany ustąpić pierwszeństwa wjeżdżającemu na nie pojazdowi?

9) Zamierzasz jechać na wprost, a motocyklista chce skręcić w lewo. Czy masz obowiązek ustąpić mu pierwszeństwa?

10) Zamierzasz skręcić w lewo. Czy masz obowiązek ustąpić pierwszeństwa rowerzyście?

11) W przedstawionej sytuacji zamierzasz skręcić w lewo na najbliższym skrzyżowaniu. Czy jedziesz właściwym pasem ruchu, aby wykonać ten manewr?

12) Czy w tej sytuacji kierujący pojazdem nr 1 ma obowiązek zjechać w prawo ?

13) Zamierzasz zawrócić. Czy w tej sytuacji wystąpi kolizja z tramwajem?

14) Czy w tej sytuacji wjeżdżając na posesję masz obowiązek ustąpić pierwszeństwa pieszemu?

15) Czy w przedstawionej sytuacji masz obowiązek ustąpić pierwszeństwa pojazdowi nadjeżdzającemu z prawej strony?

16) Czy w warunkach znacznego zmniejszenia prędkości na jezdni kierujący pojazdem nr 2 przejeżdża przed pojazdem nr 3?

17) Czy w tym miejscu wolno Ci się zatrzymać przy lewej krawędzi jezdni?

18) Czy w tej sytuacji wolno Ci w niedzielę korzystać z pasa ruchu przy prawej krawędzi jezdni?

19) Czy w przedstawionej sytuacji widzisz kończący się pas ruchu dla rowerzystów?

20) Czy wolno Ci wjechać na przejazd kolejowy, jeżeli półzapory zostały całkowicie podniesione, a sygnał czerwony jeszcze nie został wyłączony?

21) Z jaką maksymalną dopuszczalną prędkością wolno Ci kierować samochodem osobowym po drodze za tym znakiem?

22) W której z wymienionych niebezpiecznych sytuacji na drodze najlepiej sprawdzi się pojazd wyposażony w tzw. ESP, czyli układ stabilizacji toru jazdy?

23) Kiedy należy sprawdzać poziom oleju w silniku?

24) Który z wymienionych czynników może ograniczyć pole widzenia kierującego samochodem osobowym?

25) Kto podlega odpowiedzialności karnej w przypadku nieudzielenia pomocy poszkodowanemu w wypadku drogowym z bezpośrednim zagrożeniu utraty zdrowia i życia?

26) Od czego, w szczególności, zależy bezpieczny odstęp, który powinieneś zachować w tej sytuacji?

27) Pod który z podanych numerów powinieneś zadzwonić, aby wezwać karetkę pogotowia ratunkowego na miejsce wypadku drogowego?

28) Jak zabezpieczysz krwawienie z rany przy braku jałowego opatrunku?

29) Czy dozwolone jest oddalanie się od pojazdu, gdy jego silnik jest w ruchu?

30) W jaki sposób wolno Ci przewozić ładunek w przyczepie ciągniętej przez samochód osobowy?

31) W przypadku gdy kierujący przekroczył dopuszczalną prędkość o więcej niż 50 km/h na obszarze zabudowanym, starosta wydaje decyzję administracyjną o zatrzymaniu prawa jazdy na okres:

32) Czy podczas holowania motocykla powinny być sprawne w nim dwa układy hamulcowe?

Zasady wykonywania egzaminu teoretycznego na prawo jazdy

Część teoretyczna egzaminu na prawo jazdy to pierwszy etap egzaminu kierowcy w wielu krajach, w którym kandydat musi udowodnić swoją wiedzę teoretyczną związana z przepisami ruchu drogowego i zasadami bezpiecznej jazdy. Oto bardziej szczegółowe wyjaśnienie tego procesu:

Rodzaj egzaminu:

Część teoretyczna egzaminu na prawo jazdy to pierwszy z dwóch głównych etapów egzaminu, drugim jest egzamin praktyczny, który sprawdza umiejętności kierowania pojazdem.

Pytania losowe:

Kandydat na kierowcę musi odpowiadać na pytania wyświetlane losowo przez system komputerowy. Oznacza to, że kolejność i rodzaj pytań mogą się różnić dla różnych osób.

Brak powrotu do poprzednich pytań:

Po udzieleniu odpowiedzi na dane pytanie nie ma możliwości powrotu do niego i zmiany odpowiedzi. Odpowiedź jest ostateczna.

Tematyka pytań:

Pytania odnoszą się do przepisów ruchu drogowego i sytuacji, jakie mogą wystąpić na drodze podczas normalnej jazdy.

Podział punktów:

Każde pytanie ma określoną liczbę punktów, która odzwierciedla jego znaczenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego. Pytania są podzielone na trzy kategorie punktów: 3 punkty za pytania o wysokim znaczeniu, 2 punkty za pytania o średnim znaczeniu i 1 punkt za pytania o niskim znaczeniu.

Podział na części:

Egzamin teoretyczny składa się z dwóch części: podstawowej i specjalistycznej. W części podstawowej są pytania ogólne, a w specjalistycznej - pytania dostosowane do konkretnej kategorii prawa jazdy (np. kategorii B dla samochodów osobowych).

Liczba pytań i punktów:

Liczba pytań w części podstawowej i specjalistycznej oraz liczba punktów przydzielanych do pytań jest określona. Łączna suma punktów, które można zdobyć, wynosi 74.

Minimalny wynik zdawania:

Aby zdać egzamin teoretyczny, kandydat musi uzyskać co najmniej 68 punktów, co stanowi określony poziom zaliczenia.

Baza pytań:

Pytania egzaminacyjne są ustalane przez odpowiednie organy lub komisje egzaminacyjne, które dbają o ich aktualność i zgodność z przepisami. Baza pytań jest regularnie weryfikowana i aktualizowana, aby odzwierciedlać zmiany w przepisach ruchu drogowego.

Nadzór nad bazą pytań:

Minister lub odpowiednie instytucje nadzorują bazę pytań egzaminacyjnych, aby zapewnić uczciwość i spójność egzaminu.

To jest ogólne wyjaśnienie części teoretycznej egzaminu na prawo jazdy, która jest ważnym etapem w procesie uzyskiwania prawa jazdy i ma na celu upewnienie się, że kierowca ma odpowiednią wiedzę teoretyczną dotyczącą zasad ruchu drogowego i bezpiecznej jazdy.

Część teoretyczna egzaminu na prawo jazdy

Podczas tej części egzaminu kandydat na kierowcę musi wskazać prawidłową odpowiedź na pytania wyświetlane losowo w czasie rzeczywistym przez systemem komputerowy. Nie ma możliwości powrotu do pytania, na które nie udzielono odpowiedzi. Wyświetlane pytania odzwierciedlają sytuacje, z jakimi kierowcy mogą się spotkać w codziennym ruchu drogowym. Egzamin teoretyczny trwa 25 minut.

Część teoretyczna egzaminu państwowego obejmuje 20 pytań z wiedzy podstawowej i 12 pytań z wiedzy specjalistycznej w zakresie poszczególnych kategorii prawa jazdy. Każde pytanie zawiera tylko jedną prawidłową odpowiedź. Wprowadzone zostały także różne „wartości” pytań, w zależności od znaczenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego:

  • 3 punkty – pytanie o wysokim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • 2 punkty – pytanie o średnim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • 1 punkt – pytanie o niskim znaczeniu dla bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego.

Egzamin teoretyczny na prawo jazdy:

W części podstawowej jest 10 pytań za 3 punkty, 6 pytań za 2 punkty i 4 pytania za 1 punkt. W części specjalistycznej (na poszczególne kategorie): 6 pytań za 3 punkty, 4 pytania za 2 punkty, 2 pytania za 1 punkt. Suma możliwych do uzyskania punktów wynosi 74. Aby zdać egzamin teoretyczny trzeba zdobyć co najmniej 68 punktów.

Pytania egzaminacyjne na prawo jazdy

Przepisy znowelizowanej ustawy o kierujących pojazdami wprowadziły nadzór Ministra nad bazą pytań egzaminacyjnych stosowanych na egzaminie państwowym na prawo jazdy.

Przepisy znowelizowanej ustawy o kierujących pojazdami wprowadziły nadzór Ministra nad bazą pytań egzaminacyjnych stosowanych na egzaminie państwowym na prawo jazdy.

Do oceny obowiązującej bazy pytań, 10 grudnia 2014 r. została powołana Komisja do spraw weryfikacji i rekomendacji pytań egzaminacyjnych stosowanych na egzaminie państwowym na prawo jazdy.

W skład komisji weszło 6 egzaminatorów, 6 instruktorów nauki jazdy, 3 instruktorów techniki jazdy, 2 ekspertów w zakresie medycyny ratunkowej, 2 ekspertów z dziedziny psychologii, 2 ekspertów z dziedziny dydaktyki i metodyki nauczania, 3 ekspertów w zakresie języka polskiego, 1 tłumacz języka angielskiego, 1 tłumacz języka ukraińskiego i rosyjskiego, 1 tłumacz języka niemieckiego, 2 ekspertów w dziedzinie języka migowego, 5 ekspertów w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego i transportu drogowego.

Nowa baza pytań została przekazana Wojewódzkim Ośrodkom Ruchu Drogowego do stosowania podczas egzaminów państwowych na prawo jazdy od 11 maja 2015 r.

Darmowe testy na prawo jazdy 2024 wszystkich kategorii!

Strona internetowa poznaj-testy.pl to doskonałe źródło informacji i zasobów dla wszystkich, którzy przygotowują się do egzaminu na prawo jazdy w roku 2024. Ta profesjonalna i przyjazna dla użytkownika strona oferuje wiele przydatnych funkcji i treści, które pomogą przyszłym kierowcom zdobyć niezbędną wiedzę i umiejętności.

Strona główna:

Na stronie głównej użytkownicy witają przystępny układ graficzny, który od razu przyciąga uwagę. Można tu znaleźć aktualne informacje dotyczące egzaminu na prawo jazdy w2024 roku oraz informacje o dostępnych kategoriach prawo jazdy.

Kursy i materiały do nauki:

Strona zawiera kompleksowe kursy przygotowujące do egzaminu na prawo jazdy. Są one dostępne zarówno w formie tekstowej, jak i wideo. Kursy obejmują wszystkie niezbędne tematy, w tym przepisy drogowe, znaki drogowe, pierwsza pomoc i wiele innych. Istnieje również możliwość pobierania materiałów edukacyjnych w formie plików PDF.

Testy na prawo jazdy praktyczne:

Portal umożliwia użytkownikom rozwiązywanie testów praktycznych, które są identyczne z tymi, jakie pojawiają się na prawdziwym egzaminie na prawo jazdy. Po zakończeniu testu użytkownik otrzymuje wynik i dokładne wyjaśnienia, które pomagają zrozumieć błędy i poprawić swoją wiedzę.

Forum dyskusyjne:

Strona oferuje również forum, na którym użytkownicy mogą wymieniać się doświadczeniami, zadawać pytania i udzielać sobie nawzajem wsparcia. To doskonałe miejsce do rozwiązywania wątpliwości i dzielenia się wiedzą.

Aktualności i zmiany prawne:

Na stronie regularnie publikowane są aktualności związane z prawem jazdy, zmianami w przepisach oraz ważnymi informacjami dotyczącymi egzaminu. Dzięki temu użytkownicy zawsze są na bieżąco.

Kontakt i wsparcie:

Na stronie dostępne są również dane kontaktowe do obsługi klienta oraz sekcja FAQ, gdzie można znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

poznaj-testy.pl 2024 to w pełni funkcjonalne i interaktywne źródło informacji i zasobów, które pomaga przyszłym kierowcom przygotować się do egzaminu na prawo jazdy w roku 2024 w sposób efektywny i pewny siebie. Dzięki swojemu profesjonalnemu podejściu i bogatej treści, strona ta zyskała zaufanie wielu użytkowników i stała się niezastąpionym narzędziem w procesie zdobywania prawa jazdy.