Rozpocznij Egzamin nr 52 na kategorię B

Zasady wykonywania egzaminu teoretycznego na prawo jazdy

Część teoretyczna egzaminu na prawo jazdy to pierwszy etap egzaminu kierowcy w wielu krajach, w którym kandydat musi udowodnić swoją wiedzę teoretyczną związana z przepisami ruchu drogowego i zasadami bezpiecznej jazdy. Oto bardziej szczegółowe wyjaśnienie tego procesu:

Rodzaj egzaminu:

Część teoretyczna egzaminu na prawo jazdy to pierwszy z dwóch głównych etapów egzaminu, drugim jest egzamin praktyczny, który sprawdza umiejętności kierowania pojazdem.

Pytania losowe:

Kandydat na kierowcę musi odpowiadać na pytania wyświetlane losowo przez system komputerowy. Oznacza to, że kolejność i rodzaj pytań mogą się różnić dla różnych osób.

Brak powrotu do poprzednich pytań:

Po udzieleniu odpowiedzi na dane pytanie nie ma możliwości powrotu do niego i zmiany odpowiedzi. Odpowiedź jest ostateczna.

Tematyka pytań:

Pytania odnoszą się do przepisów ruchu drogowego i sytuacji, jakie mogą wystąpić na drodze podczas normalnej jazdy.

Podział punktów:

Każde pytanie ma określoną liczbę punktów, która odzwierciedla jego znaczenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego. Pytania są podzielone na trzy kategorie punktów: 3 punkty za pytania o wysokim znaczeniu, 2 punkty za pytania o średnim znaczeniu i 1 punkt za pytania o niskim znaczeniu.

Podział na części:

Egzamin teoretyczny składa się z dwóch części: podstawowej i specjalistycznej. W części podstawowej są pytania ogólne, a w specjalistycznej - pytania dostosowane do konkretnej kategorii prawa jazdy (np. kategorii B dla samochodów osobowych).

Liczba pytań i punktów:

Liczba pytań w części podstawowej i specjalistycznej oraz liczba punktów przydzielanych do pytań jest określona. Łączna suma punktów, które można zdobyć, wynosi 74.

Minimalny wynik zdawania:

Aby zdać egzamin teoretyczny, kandydat musi uzyskać co najmniej 68 punktów, co stanowi określony poziom zaliczenia.

Baza pytań:

Pytania egzaminacyjne są ustalane przez odpowiednie organy lub komisje egzaminacyjne, które dbają o ich aktualność i zgodność z przepisami. Baza pytań jest regularnie weryfikowana i aktualizowana, aby odzwierciedlać zmiany w przepisach ruchu drogowego.

Nadzór nad bazą pytań:

Minister lub odpowiednie instytucje nadzorują bazę pytań egzaminacyjnych, aby zapewnić uczciwość i spójność egzaminu.

To jest ogólne wyjaśnienie części teoretycznej egzaminu na prawo jazdy, która jest ważnym etapem w procesie uzyskiwania prawa jazdy i ma na celu upewnienie się, że kierowca ma odpowiednią wiedzę teoretyczną dotyczącą zasad ruchu drogowego i bezpiecznej jazdy.

Część teoretyczna egzaminu na prawo jazdy

Podczas tej części egzaminu kandydat na kierowcę musi wskazać prawidłową odpowiedź na pytania wyświetlane losowo w czasie rzeczywistym przez systemem komputerowy. Nie ma możliwości powrotu do pytania, na które nie udzielono odpowiedzi. Wyświetlane pytania odzwierciedlają sytuacje, z jakimi kierowcy mogą się spotkać w codziennym ruchu drogowym. Egzamin teoretyczny trwa 25 minut.

Część teoretyczna egzaminu państwowego obejmuje 20 pytań z wiedzy podstawowej i 12 pytań z wiedzy specjalistycznej w zakresie poszczególnych kategorii prawa jazdy. Każde pytanie zawiera tylko jedną prawidłową odpowiedź. Wprowadzone zostały także różne „wartości” pytań, w zależności od znaczenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego:

  • 3 punkty – pytanie o wysokim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • 2 punkty – pytanie o średnim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • 1 punkt – pytanie o niskim znaczeniu dla bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego.

Egzamin teoretyczny na prawo jazdy:

W części podstawowej jest 10 pytań za 3 punkty, 6 pytań za 2 punkty i 4 pytania za 1 punkt. W części specjalistycznej (na poszczególne kategorie): 6 pytań za 3 punkty, 4 pytania za 2 punkty, 2 pytania za 1 punkt. Suma możliwych do uzyskania punktów wynosi 74. Aby zdać egzamin teoretyczny trzeba zdobyć co najmniej 68 punktów.

Pytania egzaminacyjne na prawo jazdy

Przepisy znowelizowanej ustawy o kierujących pojazdami wprowadziły nadzór Ministra nad bazą pytań egzaminacyjnych stosowanych na egzaminie państwowym na prawo jazdy.

Przepisy znowelizowanej ustawy o kierujących pojazdami wprowadziły nadzór Ministra nad bazą pytań egzaminacyjnych stosowanych na egzaminie państwowym na prawo jazdy.

Do oceny obowiązującej bazy pytań, 10 grudnia 2014 r. została powołana Komisja do spraw weryfikacji i rekomendacji pytań egzaminacyjnych stosowanych na egzaminie państwowym na prawo jazdy.

W skład komisji weszło 6 egzaminatorów, 6 instruktorów nauki jazdy, 3 instruktorów techniki jazdy, 2 ekspertów w zakresie medycyny ratunkowej, 2 ekspertów z dziedziny psychologii, 2 ekspertów z dziedziny dydaktyki i metodyki nauczania, 3 ekspertów w zakresie języka polskiego, 1 tłumacz języka angielskiego, 1 tłumacz języka ukraińskiego i rosyjskiego, 1 tłumacz języka niemieckiego, 2 ekspertów w dziedzinie języka migowego, 5 ekspertów w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego i transportu drogowego.

Nowa baza pytań została przekazana Wojewódzkim Ośrodkom Ruchu Drogowego do stosowania podczas egzaminów państwowych na prawo jazdy od 11 maja 2015 r.

Lista pytań znajdujących się w tym zestawie testowym.

Czy masz obowiązek zatrzymać się w wyznaczonym miejscu?

Czy masz obowiązek zatrzymać się w wyznaczonym miejscu?

Czy zmieniając pas ruchu z lewego na środkowy, miałeś pierwszeństwo przed pojazdem wjeżdżającym na ten pas z prawej strony?

Czy zmieniając pas ruchu z lewego na środkowy, miałeś pierwszeństwo przed pojazdem wjeżdżającym na ten pas z prawej strony?

Czy rozmieszczone w taki sposób ozdoby, ograniczają widoczność drogi i rozpraszają uwagę kierującego?

Czy rozmieszczone w taki sposób ozdoby, ograniczają widoczność drogi i rozpraszają uwagę kierującego?

Czy w przedstawionej sytuacji zbliżasz się do przejazdu kolejowego bez zapór?

Planujesz jechać na wprost, a kierujący pojazdem nadjeżdżającym z przeciwka ma zamiar skręcić w lewo. Czy masz przed nim pierwszeństwo?

Czy w tej sytuacji wolno Ci wjechać na pas ruchu po lewej stronie?

Czy w tej sytuacji wolno Ci wjechać na pas ruchu po lewej stronie?

Czy masz obowiązek zatrzymać się w wyznaczonym linią miejscu, nawet wtedy, gdy upewniłeś się, że drogą z pierwszeństwem przejazdu nie poruszają się inne pojazdy?

Czy w tej sytuacji, zbliżając się do skrzyżowania, jesteś zwolniony z obowiązku zachowania szczególnej ostrożności?

Czy w tej sytuacji masz obowiązek zrezygnować z wykonania manewru wyprzedzania?

Czy w tej sytuacji powinieneś wziąć pod uwagę, że rowerzysta może wjechać na jezdnię?

Czy w tej sytuacji powinieneś wziąć pod uwagę, że rowerzysta może wjechać na jezdnię?

Czy na tak oznakowanym skrzyżowaniu masz pierwszeństwo przed wszystkimi pojazdami?

Czy na tak oznakowanym skrzyżowaniu masz pierwszeństwo przed wszystkimi pojazdami?

Czy w przedstawionej sytuacji możesz skręcić w prawo?

Czy w przedstawionej sytuacji możesz skręcić w prawo?

Czy wolno Ci wjechać na drogę za tym znakiem aby zawrócić?

Czy za tym znakiem masz obowiązek zająć lewy pas ruchu?

Czy za tym znakiem masz obowiązek zająć lewy pas ruchu?

Czy pokazana sytuacja przedstawia poprawnie utworzony "korytarz życia"?

Czy w tej sytuacji wolno Ci wjechać na skrzyżowanie bez zatrzymania?

Czy w przedstawionej sytuacji kierujący pojazdami zgodnie z przepisami umożliwili swobodny przejazd pojazdu uprzywilejowanego, tworząc tzw. "korytarz życia" ?

Czy w przedstawionej sytuacji kierujący pojazdami zgodnie z przepisami umożliwili swobodny przejazd pojazdu uprzywilejowanego, tworząc tzw. "korytarz życia" ?

Czy w tej sytuacji masz obowiązek używać świateł mijania?

Czy w tej sytuacji masz obowiązek niezwłocznie usunąć pojazd z przejazdu tramwajowego?

Czy w tej sytuacji zabronione jest opuszczenie skrzyżowania prawym pasem ruchu?

Kiedy, w tej sytuacji, wolno Ci powrócić na prawy pas ruchu, po wykonaniu manewru wyprzedzania?

Kiedy, w tej sytuacji, wolno Ci powrócić na prawy pas ruchu, po wykonaniu manewru wyprzedzania?

W jaki sposób przewieziesz ładunek w przyczepie ciągniętej przez samochód osobowy?

W jaki sposób przewieziesz ładunek w przyczepie ciągniętej przez samochód osobowy?

Ile czasu jest ważne pokwitowanie zatrzymania polskiego prawa jazdy za przekroczenie prędkości o ponad 50 km/h w obszarze zabudowanym, które wydał Ci policjant?

Ile czasu jest ważne pokwitowanie zatrzymania polskiego prawa jazdy za przekroczenie prędkości o ponad 50 km/h w obszarze zabudowanym, które wydał Ci policjant?

Jakie czynniki mają wpływ na łączny czas postrzegania i reakcji kierującego pojazdem?

Jakie czynniki mają wpływ na łączny czas postrzegania i reakcji kierującego pojazdem?

Chcesz przewieźć dziecko na przednim siedzeniu pojazdu samochodowego wyposażonego w przednią poduszkę dla pasażera, która jest aktywna. W jaki sposób możesz to zrobić?

Chcesz przewieźć dziecko na przednim siedzeniu pojazdu samochodowego wyposażonego w przednią poduszkę dla pasażera, która jest aktywna. W jaki sposób możesz to zrobić?

Kiedy, w tej sytuacji, wolno Ci powrócić na prawy pas ruchu, po wykonaniu manewru wyprzedzania?

Kiedy, w tej sytuacji, wolno Ci powrócić na prawy pas ruchu, po wykonaniu manewru wyprzedzania?

Jaki może być skutek nieprawidłowo ustawionych reflektorów świateł mijania?

Jaki może być skutek nieprawidłowo ustawionych reflektorów świateł mijania?

W jaki sposób w pojeździe zainstalujesz podtrzymujące dziecko urządzenie, które służy do jego przewozu?

W jaki sposób w pojeździe zainstalujesz podtrzymujące dziecko urządzenie, które służy do jego przewozu?

Której z tych czynności nie masz prawa wykonać, gdy uczestniczysz w wypadku, w którym są zabici?

Której z tych czynności nie masz prawa wykonać, gdy uczestniczysz w wypadku, w którym są zabici?

Jaki odstęp należy zachować podczas wyprzedzania kolumny pieszych?

Jaki odstęp należy zachować podczas wyprzedzania kolumny pieszych?

Czy na tej drodze jest ustalona maksymalna prędkość, z jaką może jechać samochód osobowy?

Czy na tej drodze jest ustalona maksymalna prędkość, z jaką może jechać samochód osobowy?

W której z wymienionych niebezpiecznych sytuacji na drodze najlepiej sprawdzi się pojazd wyposażony w tzw. ESP, czyli układ stabilizacji toru jazdy?

W której z wymienionych niebezpiecznych sytuacji na drodze najlepiej sprawdzi się pojazd wyposażony w tzw. ESP, czyli układ stabilizacji toru jazdy?

Lista pytań z tego egzaminu

1) Czy masz obowiązek zatrzymać się w wyznaczonym miejscu?

2) Czy zmieniając pas ruchu z lewego na środkowy, miałeś pierwszeństwo przed pojazdem wjeżdżającym na ten pas z prawej strony?

3) Czy rozmieszczone w taki sposób ozdoby, ograniczają widoczność drogi i rozpraszają uwagę kierującego?

4) Czy w przedstawionej sytuacji zbliżasz się do przejazdu kolejowego bez zapór?

5) Planujesz jechać na wprost, a kierujący pojazdem nadjeżdżającym z przeciwka ma zamiar skręcić w lewo. Czy masz przed nim pierwszeństwo?

6) Czy w tej sytuacji wolno Ci wjechać na pas ruchu po lewej stronie?

7) Czy masz obowiązek zatrzymać się w wyznaczonym linią miejscu, nawet wtedy, gdy upewniłeś się, że drogą z pierwszeństwem przejazdu nie poruszają się inne pojazdy?

8) Czy w tej sytuacji, zbliżając się do skrzyżowania, jesteś zwolniony z obowiązku zachowania szczególnej ostrożności?

9) Czy w tej sytuacji masz obowiązek zrezygnować z wykonania manewru wyprzedzania?

10) Czy w tej sytuacji powinieneś wziąć pod uwagę, że rowerzysta może wjechać na jezdnię?

11) Czy na tak oznakowanym skrzyżowaniu masz pierwszeństwo przed wszystkimi pojazdami?

12) Czy w przedstawionej sytuacji możesz skręcić w prawo?

13) Czy wolno Ci wjechać na drogę za tym znakiem aby zawrócić?

14) Czy za tym znakiem masz obowiązek zająć lewy pas ruchu?

15) Czy pokazana sytuacja przedstawia poprawnie utworzony "korytarz życia"?

16) Czy w tej sytuacji wolno Ci wjechać na skrzyżowanie bez zatrzymania?

17) Czy w przedstawionej sytuacji kierujący pojazdami zgodnie z przepisami umożliwili swobodny przejazd pojazdu uprzywilejowanego, tworząc tzw. "korytarz życia" ?

18) Czy w tej sytuacji masz obowiązek używać świateł mijania?

19) Czy w tej sytuacji masz obowiązek niezwłocznie usunąć pojazd z przejazdu tramwajowego?

20) Czy w tej sytuacji zabronione jest opuszczenie skrzyżowania prawym pasem ruchu?

21) Kiedy, w tej sytuacji, wolno Ci powrócić na prawy pas ruchu, po wykonaniu manewru wyprzedzania?

22) W jaki sposób przewieziesz ładunek w przyczepie ciągniętej przez samochód osobowy?

23) Ile czasu jest ważne pokwitowanie zatrzymania polskiego prawa jazdy za przekroczenie prędkości o ponad 50 km/h w obszarze zabudowanym, które wydał Ci policjant?

24) Jakie czynniki mają wpływ na łączny czas postrzegania i reakcji kierującego pojazdem?

25) Chcesz przewieźć dziecko na przednim siedzeniu pojazdu samochodowego wyposażonego w przednią poduszkę dla pasażera, która jest aktywna. W jaki sposób możesz to zrobić?

26) Kiedy, w tej sytuacji, wolno Ci powrócić na prawy pas ruchu, po wykonaniu manewru wyprzedzania?

27) Jaki może być skutek nieprawidłowo ustawionych reflektorów świateł mijania?

28) W jaki sposób w pojeździe zainstalujesz podtrzymujące dziecko urządzenie, które służy do jego przewozu?

29) Której z tych czynności nie masz prawa wykonać, gdy uczestniczysz w wypadku, w którym są zabici?

30) Jaki odstęp należy zachować podczas wyprzedzania kolumny pieszych?

31) Czy na tej drodze jest ustalona maksymalna prędkość, z jaką może jechać samochód osobowy?

32) W której z wymienionych niebezpiecznych sytuacji na drodze najlepiej sprawdzi się pojazd wyposażony w tzw. ESP, czyli układ stabilizacji toru jazdy?

Zasady wykonywania egzaminu teoretycznego na prawo jazdy

Część teoretyczna egzaminu na prawo jazdy to pierwszy etap egzaminu kierowcy w wielu krajach, w którym kandydat musi udowodnić swoją wiedzę teoretyczną związana z przepisami ruchu drogowego i zasadami bezpiecznej jazdy. Oto bardziej szczegółowe wyjaśnienie tego procesu:

Rodzaj egzaminu:

Część teoretyczna egzaminu na prawo jazdy to pierwszy z dwóch głównych etapów egzaminu, drugim jest egzamin praktyczny, który sprawdza umiejętności kierowania pojazdem.

Pytania losowe:

Kandydat na kierowcę musi odpowiadać na pytania wyświetlane losowo przez system komputerowy. Oznacza to, że kolejność i rodzaj pytań mogą się różnić dla różnych osób.

Brak powrotu do poprzednich pytań:

Po udzieleniu odpowiedzi na dane pytanie nie ma możliwości powrotu do niego i zmiany odpowiedzi. Odpowiedź jest ostateczna.

Tematyka pytań:

Pytania odnoszą się do przepisów ruchu drogowego i sytuacji, jakie mogą wystąpić na drodze podczas normalnej jazdy.

Podział punktów:

Każde pytanie ma określoną liczbę punktów, która odzwierciedla jego znaczenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego. Pytania są podzielone na trzy kategorie punktów: 3 punkty za pytania o wysokim znaczeniu, 2 punkty za pytania o średnim znaczeniu i 1 punkt za pytania o niskim znaczeniu.

Podział na części:

Egzamin teoretyczny składa się z dwóch części: podstawowej i specjalistycznej. W części podstawowej są pytania ogólne, a w specjalistycznej - pytania dostosowane do konkretnej kategorii prawa jazdy (np. kategorii B dla samochodów osobowych).

Liczba pytań i punktów:

Liczba pytań w części podstawowej i specjalistycznej oraz liczba punktów przydzielanych do pytań jest określona. Łączna suma punktów, które można zdobyć, wynosi 74.

Minimalny wynik zdawania:

Aby zdać egzamin teoretyczny, kandydat musi uzyskać co najmniej 68 punktów, co stanowi określony poziom zaliczenia.

Baza pytań:

Pytania egzaminacyjne są ustalane przez odpowiednie organy lub komisje egzaminacyjne, które dbają o ich aktualność i zgodność z przepisami. Baza pytań jest regularnie weryfikowana i aktualizowana, aby odzwierciedlać zmiany w przepisach ruchu drogowego.

Nadzór nad bazą pytań:

Minister lub odpowiednie instytucje nadzorują bazę pytań egzaminacyjnych, aby zapewnić uczciwość i spójność egzaminu.

To jest ogólne wyjaśnienie części teoretycznej egzaminu na prawo jazdy, która jest ważnym etapem w procesie uzyskiwania prawa jazdy i ma na celu upewnienie się, że kierowca ma odpowiednią wiedzę teoretyczną dotyczącą zasad ruchu drogowego i bezpiecznej jazdy.

Część teoretyczna egzaminu na prawo jazdy

Podczas tej części egzaminu kandydat na kierowcę musi wskazać prawidłową odpowiedź na pytania wyświetlane losowo w czasie rzeczywistym przez systemem komputerowy. Nie ma możliwości powrotu do pytania, na które nie udzielono odpowiedzi. Wyświetlane pytania odzwierciedlają sytuacje, z jakimi kierowcy mogą się spotkać w codziennym ruchu drogowym. Egzamin teoretyczny trwa 25 minut.

Część teoretyczna egzaminu państwowego obejmuje 20 pytań z wiedzy podstawowej i 12 pytań z wiedzy specjalistycznej w zakresie poszczególnych kategorii prawa jazdy. Każde pytanie zawiera tylko jedną prawidłową odpowiedź. Wprowadzone zostały także różne „wartości” pytań, w zależności od znaczenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego:

  • 3 punkty – pytanie o wysokim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • 2 punkty – pytanie o średnim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • 1 punkt – pytanie o niskim znaczeniu dla bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego.

Egzamin teoretyczny na prawo jazdy:

W części podstawowej jest 10 pytań za 3 punkty, 6 pytań za 2 punkty i 4 pytania za 1 punkt. W części specjalistycznej (na poszczególne kategorie): 6 pytań za 3 punkty, 4 pytania za 2 punkty, 2 pytania za 1 punkt. Suma możliwych do uzyskania punktów wynosi 74. Aby zdać egzamin teoretyczny trzeba zdobyć co najmniej 68 punktów.

Pytania egzaminacyjne na prawo jazdy

Przepisy znowelizowanej ustawy o kierujących pojazdami wprowadziły nadzór Ministra nad bazą pytań egzaminacyjnych stosowanych na egzaminie państwowym na prawo jazdy.

Przepisy znowelizowanej ustawy o kierujących pojazdami wprowadziły nadzór Ministra nad bazą pytań egzaminacyjnych stosowanych na egzaminie państwowym na prawo jazdy.

Do oceny obowiązującej bazy pytań, 10 grudnia 2014 r. została powołana Komisja do spraw weryfikacji i rekomendacji pytań egzaminacyjnych stosowanych na egzaminie państwowym na prawo jazdy.

W skład komisji weszło 6 egzaminatorów, 6 instruktorów nauki jazdy, 3 instruktorów techniki jazdy, 2 ekspertów w zakresie medycyny ratunkowej, 2 ekspertów z dziedziny psychologii, 2 ekspertów z dziedziny dydaktyki i metodyki nauczania, 3 ekspertów w zakresie języka polskiego, 1 tłumacz języka angielskiego, 1 tłumacz języka ukraińskiego i rosyjskiego, 1 tłumacz języka niemieckiego, 2 ekspertów w dziedzinie języka migowego, 5 ekspertów w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego i transportu drogowego.

Nowa baza pytań została przekazana Wojewódzkim Ośrodkom Ruchu Drogowego do stosowania podczas egzaminów państwowych na prawo jazdy od 11 maja 2015 r.

Darmowe testy na prawo jazdy 2024 wszystkich kategorii!

Strona internetowa poznaj-testy.pl to doskonałe źródło informacji i zasobów dla wszystkich, którzy przygotowują się do egzaminu na prawo jazdy w roku 2024. Ta profesjonalna i przyjazna dla użytkownika strona oferuje wiele przydatnych funkcji i treści, które pomogą przyszłym kierowcom zdobyć niezbędną wiedzę i umiejętności.

Strona główna:

Na stronie głównej użytkownicy witają przystępny układ graficzny, który od razu przyciąga uwagę. Można tu znaleźć aktualne informacje dotyczące egzaminu na prawo jazdy w2024 roku oraz informacje o dostępnych kategoriach prawo jazdy.

Kursy i materiały do nauki:

Strona zawiera kompleksowe kursy przygotowujące do egzaminu na prawo jazdy. Są one dostępne zarówno w formie tekstowej, jak i wideo. Kursy obejmują wszystkie niezbędne tematy, w tym przepisy drogowe, znaki drogowe, pierwsza pomoc i wiele innych. Istnieje również możliwość pobierania materiałów edukacyjnych w formie plików PDF.

Testy na prawo jazdy praktyczne:

Portal umożliwia użytkownikom rozwiązywanie testów praktycznych, które są identyczne z tymi, jakie pojawiają się na prawdziwym egzaminie na prawo jazdy. Po zakończeniu testu użytkownik otrzymuje wynik i dokładne wyjaśnienia, które pomagają zrozumieć błędy i poprawić swoją wiedzę.

Forum dyskusyjne:

Strona oferuje również forum, na którym użytkownicy mogą wymieniać się doświadczeniami, zadawać pytania i udzielać sobie nawzajem wsparcia. To doskonałe miejsce do rozwiązywania wątpliwości i dzielenia się wiedzą.

Aktualności i zmiany prawne:

Na stronie regularnie publikowane są aktualności związane z prawem jazdy, zmianami w przepisach oraz ważnymi informacjami dotyczącymi egzaminu. Dzięki temu użytkownicy zawsze są na bieżąco.

Kontakt i wsparcie:

Na stronie dostępne są również dane kontaktowe do obsługi klienta oraz sekcja FAQ, gdzie można znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

poznaj-testy.pl 2024 to w pełni funkcjonalne i interaktywne źródło informacji i zasobów, które pomaga przyszłym kierowcom przygotować się do egzaminu na prawo jazdy w roku 2024 w sposób efektywny i pewny siebie. Dzięki swojemu profesjonalnemu podejściu i bogatej treści, strona ta zyskała zaufanie wielu użytkowników i stała się niezastąpionym narzędziem w procesie zdobywania prawa jazdy.