Rozpocznij Egzamin nr 34 na kategorię B

Zasady wykonywania egzaminu teoretycznego na prawo jazdy

Część teoretyczna egzaminu na prawo jazdy to pierwszy etap egzaminu kierowcy w wielu krajach, w którym kandydat musi udowodnić swoją wiedzę teoretyczną związana z przepisami ruchu drogowego i zasadami bezpiecznej jazdy. Oto bardziej szczegółowe wyjaśnienie tego procesu:

Rodzaj egzaminu:

Część teoretyczna egzaminu na prawo jazdy to pierwszy z dwóch głównych etapów egzaminu, drugim jest egzamin praktyczny, który sprawdza umiejętności kierowania pojazdem.

Pytania losowe:

Kandydat na kierowcę musi odpowiadać na pytania wyświetlane losowo przez system komputerowy. Oznacza to, że kolejność i rodzaj pytań mogą się różnić dla różnych osób.

Brak powrotu do poprzednich pytań:

Po udzieleniu odpowiedzi na dane pytanie nie ma możliwości powrotu do niego i zmiany odpowiedzi. Odpowiedź jest ostateczna.

Tematyka pytań:

Pytania odnoszą się do przepisów ruchu drogowego i sytuacji, jakie mogą wystąpić na drodze podczas normalnej jazdy.

Podział punktów:

Każde pytanie ma określoną liczbę punktów, która odzwierciedla jego znaczenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego. Pytania są podzielone na trzy kategorie punktów: 3 punkty za pytania o wysokim znaczeniu, 2 punkty za pytania o średnim znaczeniu i 1 punkt za pytania o niskim znaczeniu.

Podział na części:

Egzamin teoretyczny składa się z dwóch części: podstawowej i specjalistycznej. W części podstawowej są pytania ogólne, a w specjalistycznej - pytania dostosowane do konkretnej kategorii prawa jazdy (np. kategorii B dla samochodów osobowych).

Liczba pytań i punktów:

Liczba pytań w części podstawowej i specjalistycznej oraz liczba punktów przydzielanych do pytań jest określona. Łączna suma punktów, które można zdobyć, wynosi 74.

Minimalny wynik zdawania:

Aby zdać egzamin teoretyczny, kandydat musi uzyskać co najmniej 68 punktów, co stanowi określony poziom zaliczenia.

Baza pytań:

Pytania egzaminacyjne są ustalane przez odpowiednie organy lub komisje egzaminacyjne, które dbają o ich aktualność i zgodność z przepisami. Baza pytań jest regularnie weryfikowana i aktualizowana, aby odzwierciedlać zmiany w przepisach ruchu drogowego.

Nadzór nad bazą pytań:

Minister lub odpowiednie instytucje nadzorują bazę pytań egzaminacyjnych, aby zapewnić uczciwość i spójność egzaminu.

To jest ogólne wyjaśnienie części teoretycznej egzaminu na prawo jazdy, która jest ważnym etapem w procesie uzyskiwania prawa jazdy i ma na celu upewnienie się, że kierowca ma odpowiednią wiedzę teoretyczną dotyczącą zasad ruchu drogowego i bezpiecznej jazdy.

Część teoretyczna egzaminu na prawo jazdy

Podczas tej części egzaminu kandydat na kierowcę musi wskazać prawidłową odpowiedź na pytania wyświetlane losowo w czasie rzeczywistym przez systemem komputerowy. Nie ma możliwości powrotu do pytania, na które nie udzielono odpowiedzi. Wyświetlane pytania odzwierciedlają sytuacje, z jakimi kierowcy mogą się spotkać w codziennym ruchu drogowym. Egzamin teoretyczny trwa 25 minut.

Część teoretyczna egzaminu państwowego obejmuje 20 pytań z wiedzy podstawowej i 12 pytań z wiedzy specjalistycznej w zakresie poszczególnych kategorii prawa jazdy. Każde pytanie zawiera tylko jedną prawidłową odpowiedź. Wprowadzone zostały także różne „wartości” pytań, w zależności od znaczenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego:

  • 3 punkty – pytanie o wysokim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • 2 punkty – pytanie o średnim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • 1 punkt – pytanie o niskim znaczeniu dla bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego.

Egzamin teoretyczny na prawo jazdy:

W części podstawowej jest 10 pytań za 3 punkty, 6 pytań za 2 punkty i 4 pytania za 1 punkt. W części specjalistycznej (na poszczególne kategorie): 6 pytań za 3 punkty, 4 pytania za 2 punkty, 2 pytania za 1 punkt. Suma możliwych do uzyskania punktów wynosi 74. Aby zdać egzamin teoretyczny trzeba zdobyć co najmniej 68 punktów.

Pytania egzaminacyjne na prawo jazdy

Przepisy znowelizowanej ustawy o kierujących pojazdami wprowadziły nadzór Ministra nad bazą pytań egzaminacyjnych stosowanych na egzaminie państwowym na prawo jazdy.

Przepisy znowelizowanej ustawy o kierujących pojazdami wprowadziły nadzór Ministra nad bazą pytań egzaminacyjnych stosowanych na egzaminie państwowym na prawo jazdy.

Do oceny obowiązującej bazy pytań, 10 grudnia 2014 r. została powołana Komisja do spraw weryfikacji i rekomendacji pytań egzaminacyjnych stosowanych na egzaminie państwowym na prawo jazdy.

W skład komisji weszło 6 egzaminatorów, 6 instruktorów nauki jazdy, 3 instruktorów techniki jazdy, 2 ekspertów w zakresie medycyny ratunkowej, 2 ekspertów z dziedziny psychologii, 2 ekspertów z dziedziny dydaktyki i metodyki nauczania, 3 ekspertów w zakresie języka polskiego, 1 tłumacz języka angielskiego, 1 tłumacz języka ukraińskiego i rosyjskiego, 1 tłumacz języka niemieckiego, 2 ekspertów w dziedzinie języka migowego, 5 ekspertów w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego i transportu drogowego.

Nowa baza pytań została przekazana Wojewódzkim Ośrodkom Ruchu Drogowego do stosowania podczas egzaminów państwowych na prawo jazdy od 11 maja 2015 r.

Lista pytań znajdujących się w tym zestawie testowym.

Czy w przedstawionej sytuacji masz obowiązek skręcić wyłącznie w prawo na najbliższym skrzyżowaniu?

Czy w przedstawionej sytuacji masz obowiązek skręcić wyłącznie w prawo na najbliższym skrzyżowaniu?

Czy w tej sytuacji, podczas postoju uszkodzonego pojazdu poza obszarem zabudowanym, masz obowiązek umieścić ostrzegawczy trójkąt odblaskowy bezpośrednio za pojazdem lub na nim ?

Czy w tej sytuacji, podczas postoju uszkodzonego pojazdu poza obszarem zabudowanym, masz obowiązek umieścić ostrzegawczy trójkąt odblaskowy bezpośrednio za pojazdem lub na nim ?

Czy sygnał świetlny nad Twoim pasem ruchu zezwala na skręt w lewo?

Czy sygnał świetlny nad Twoim pasem ruchu zezwala na skręt w lewo?

Zamierzasz skręcić w lewo. Czy na tym skrzyżowaniu masz pierwszeństwo przejazdu przed wjeżdżającym na nie pojazdem?

Czy ten znak poziomy rozdziela pasy ruchu przeznaczone dla ruchu o przeciwnym kierunku jazdy?

Czy w tej sytuacji, rozpoczynając manewr wyprzedzania, możesz spowodować wypadek?

Czy w tej sytuacji, rozpoczynając manewr wyprzedzania, możesz spowodować wypadek?

Czy w tej sytuacji masz pierwszeństwo przed pojazdem nadjeżdżającym z prawej strony?

Czy ten znak ostrzega, że zbliżasz się do skrzyżowania z drogą z pierwszeństwem przejazdu?

Czy ten znak ostrzega, że zbliżasz się do skrzyżowania z drogą z pierwszeństwem przejazdu?

Czy masz prawo używać świateł przeciwmgłowych tylnych, jeżeli mgła ogranicza widoczność na odległość 100 m?

Czy masz prawo używać świateł przeciwmgłowych tylnych, jeżeli mgła ogranicza widoczność na odległość 100 m?

Czy skręcając w lewo masz pierwszeństwo przed pojazdem nadjeżdżającym z przeciwka?

Czy skręcając w lewo masz pierwszeństwo przed pojazdem nadjeżdżającym z przeciwka?

Czy widoczne oznakowanie poziome wskazuje miejsce zatrzymania się w celu ustąpienia pierwszeństwa?

Czy widoczne oznakowanie poziome wskazuje miejsce zatrzymania się w celu ustąpienia pierwszeństwa?

Czy za tym znakiem wolno Ci zwiększyć prędkość do 130 km/h?

Czy w tej sytuacji wolno Ci się zatrzymać przy lewej krawędzi jezdni?

Czy w przedstawionej sytuacji zbliżasz się do wielotorowego przejazdu kolejowego?

Czy wyprzedzając ten samochód masz obowiązek zachować szczególną ostrożność?

Jedziesz na wprost przez skrzyżowanie. Czy masz pierwszeństwo przed pojazdem jadącym z przeciwka, który zamierza skręcić w lewo?

Czy kierujący pojazdem poruszającym się prawym pasem ruchu po ominięciu tego znaku ma obowiązek umożliwić Tobie zmianę pasa ruchu ?

Czy kierujący pojazdem poruszającym się prawym pasem ruchu po ominięciu tego znaku ma obowiązek umożliwić Tobie zmianę pasa ruchu ?

Czy w tej sytuacji znak pionowy „zakaz zatrzymywania się” dotyczy również pobocza gruntowego?

Czy w tej sytuacji możesz wyprzedzić rowerzystę z zachowaniem odstępu 0,5 m?

Czy omijając tak oznakowany pojazd masz obowiązek zachować szczególną ostrożność?

W której sytuacji zapięty pas bezpieczeństwa nie będzie działał właściwie?

W której sytuacji zapięty pas bezpieczeństwa nie będzie działał właściwie?

Z jaką prędkością wolno kontynuować jazdę samochodem osobowym za tymi znakami?

Z jaką prędkością wolno kontynuować jazdę samochodem osobowym za tymi znakami?

W jaki sposób należy obserwować otoczenie podczas jazdy po autostradzie?

W jaki sposób należy obserwować otoczenie podczas jazdy po autostradzie?

W jaki sposób prędkość pojazdu wpływa na pole widzenia kierowcy?

W jaki sposób prędkość pojazdu wpływa na pole widzenia kierowcy?

Jaki minimalny odstęp od pojazdu poprzedzającego powinieneś zachować, stojąc w tunelu, w zatorze drogowym tzw korku?

Jaki minimalny odstęp od pojazdu poprzedzającego powinieneś zachować, stojąc w tunelu, w zatorze drogowym tzw korku?

Czy prędkość jazdy i odstęp od innych uczestników ruchu drogowego należy dostosować do stanu nawierzchni?

Czy prędkość jazdy i odstęp od innych uczestników ruchu drogowego należy dostosować do stanu nawierzchni?

W którym przypadku nie ma obowiązku przewożenia dziecka o wzroście poniżej 150 cm w foteliku bezpieczeństwa lub innym urządzeniu podtrzymującym, zapewniającym bezpieczeństwo dziecka?

W którym przypadku nie ma obowiązku przewożenia dziecka o wzroście poniżej 150 cm w foteliku bezpieczeństwa lub innym urządzeniu podtrzymującym, zapewniającym bezpieczeństwo dziecka?

Czego możesz spodziewać się na tak oznakowanej drodze?

Czego możesz spodziewać się na tak oznakowanej drodze?

W którym z wymienionych przypadków, używanie samochodu osobowego nie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego?

W którym z wymienionych przypadków, używanie samochodu osobowego nie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego?

Jakie mogą być konsekwencje użytkowania opon z nadmiernie zużytym bieżnikiem, podczas hamowania na mokrej nawierzchni?

Jakie mogą być konsekwencje użytkowania opon z nadmiernie zużytym bieżnikiem, podczas hamowania na mokrej nawierzchni?

Na czym powinna polegać prawidłowa technika jazdy w tej sytuacji drogowej?

Na czym powinna polegać prawidłowa technika jazdy w tej sytuacji drogowej?

Na których drogach publicznych masz obowiązek zapinać pasy bezpieczeństwa?

Na których drogach publicznych masz obowiązek zapinać pasy bezpieczeństwa?

Lista pytań z tego egzaminu

1) Czy w przedstawionej sytuacji masz obowiązek skręcić wyłącznie w prawo na najbliższym skrzyżowaniu?

2) Czy w tej sytuacji, podczas postoju uszkodzonego pojazdu poza obszarem zabudowanym, masz obowiązek umieścić ostrzegawczy trójkąt odblaskowy bezpośrednio za pojazdem lub na nim ?

3) Czy sygnał świetlny nad Twoim pasem ruchu zezwala na skręt w lewo?

4) Zamierzasz skręcić w lewo. Czy na tym skrzyżowaniu masz pierwszeństwo przejazdu przed wjeżdżającym na nie pojazdem?

5) Czy ten znak poziomy rozdziela pasy ruchu przeznaczone dla ruchu o przeciwnym kierunku jazdy?

6) Czy w tej sytuacji, rozpoczynając manewr wyprzedzania, możesz spowodować wypadek?

7) Czy w tej sytuacji masz pierwszeństwo przed pojazdem nadjeżdżającym z prawej strony?

8) Czy ten znak ostrzega, że zbliżasz się do skrzyżowania z drogą z pierwszeństwem przejazdu?

9) Czy masz prawo używać świateł przeciwmgłowych tylnych, jeżeli mgła ogranicza widoczność na odległość 100 m?

10) Czy skręcając w lewo masz pierwszeństwo przed pojazdem nadjeżdżającym z przeciwka?

11) Czy widoczne oznakowanie poziome wskazuje miejsce zatrzymania się w celu ustąpienia pierwszeństwa?

12) Czy za tym znakiem wolno Ci zwiększyć prędkość do 130 km/h?

13) Czy w tej sytuacji wolno Ci się zatrzymać przy lewej krawędzi jezdni?

14) Czy w przedstawionej sytuacji zbliżasz się do wielotorowego przejazdu kolejowego?

15) Czy wyprzedzając ten samochód masz obowiązek zachować szczególną ostrożność?

16) Jedziesz na wprost przez skrzyżowanie. Czy masz pierwszeństwo przed pojazdem jadącym z przeciwka, który zamierza skręcić w lewo?

17) Czy kierujący pojazdem poruszającym się prawym pasem ruchu po ominięciu tego znaku ma obowiązek umożliwić Tobie zmianę pasa ruchu ?

18) Czy w tej sytuacji znak pionowy „zakaz zatrzymywania się” dotyczy również pobocza gruntowego?

19) Czy w tej sytuacji możesz wyprzedzić rowerzystę z zachowaniem odstępu 0,5 m?

20) Czy omijając tak oznakowany pojazd masz obowiązek zachować szczególną ostrożność?

21) W której sytuacji zapięty pas bezpieczeństwa nie będzie działał właściwie?

22) Z jaką prędkością wolno kontynuować jazdę samochodem osobowym za tymi znakami?

23) W jaki sposób należy obserwować otoczenie podczas jazdy po autostradzie?

24) W jaki sposób prędkość pojazdu wpływa na pole widzenia kierowcy?

25) Jaki minimalny odstęp od pojazdu poprzedzającego powinieneś zachować, stojąc w tunelu, w zatorze drogowym tzw korku?

26) Czy prędkość jazdy i odstęp od innych uczestników ruchu drogowego należy dostosować do stanu nawierzchni?

27) W którym przypadku nie ma obowiązku przewożenia dziecka o wzroście poniżej 150 cm w foteliku bezpieczeństwa lub innym urządzeniu podtrzymującym, zapewniającym bezpieczeństwo dziecka?

28) Czego możesz spodziewać się na tak oznakowanej drodze?

29) W którym z wymienionych przypadków, używanie samochodu osobowego nie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego?

30) Jakie mogą być konsekwencje użytkowania opon z nadmiernie zużytym bieżnikiem, podczas hamowania na mokrej nawierzchni?

31) Na czym powinna polegać prawidłowa technika jazdy w tej sytuacji drogowej?

32) Na których drogach publicznych masz obowiązek zapinać pasy bezpieczeństwa?

Zasady wykonywania egzaminu teoretycznego na prawo jazdy

Część teoretyczna egzaminu na prawo jazdy to pierwszy etap egzaminu kierowcy w wielu krajach, w którym kandydat musi udowodnić swoją wiedzę teoretyczną związana z przepisami ruchu drogowego i zasadami bezpiecznej jazdy. Oto bardziej szczegółowe wyjaśnienie tego procesu:

Rodzaj egzaminu:

Część teoretyczna egzaminu na prawo jazdy to pierwszy z dwóch głównych etapów egzaminu, drugim jest egzamin praktyczny, który sprawdza umiejętności kierowania pojazdem.

Pytania losowe:

Kandydat na kierowcę musi odpowiadać na pytania wyświetlane losowo przez system komputerowy. Oznacza to, że kolejność i rodzaj pytań mogą się różnić dla różnych osób.

Brak powrotu do poprzednich pytań:

Po udzieleniu odpowiedzi na dane pytanie nie ma możliwości powrotu do niego i zmiany odpowiedzi. Odpowiedź jest ostateczna.

Tematyka pytań:

Pytania odnoszą się do przepisów ruchu drogowego i sytuacji, jakie mogą wystąpić na drodze podczas normalnej jazdy.

Podział punktów:

Każde pytanie ma określoną liczbę punktów, która odzwierciedla jego znaczenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego. Pytania są podzielone na trzy kategorie punktów: 3 punkty za pytania o wysokim znaczeniu, 2 punkty za pytania o średnim znaczeniu i 1 punkt za pytania o niskim znaczeniu.

Podział na części:

Egzamin teoretyczny składa się z dwóch części: podstawowej i specjalistycznej. W części podstawowej są pytania ogólne, a w specjalistycznej - pytania dostosowane do konkretnej kategorii prawa jazdy (np. kategorii B dla samochodów osobowych).

Liczba pytań i punktów:

Liczba pytań w części podstawowej i specjalistycznej oraz liczba punktów przydzielanych do pytań jest określona. Łączna suma punktów, które można zdobyć, wynosi 74.

Minimalny wynik zdawania:

Aby zdać egzamin teoretyczny, kandydat musi uzyskać co najmniej 68 punktów, co stanowi określony poziom zaliczenia.

Baza pytań:

Pytania egzaminacyjne są ustalane przez odpowiednie organy lub komisje egzaminacyjne, które dbają o ich aktualność i zgodność z przepisami. Baza pytań jest regularnie weryfikowana i aktualizowana, aby odzwierciedlać zmiany w przepisach ruchu drogowego.

Nadzór nad bazą pytań:

Minister lub odpowiednie instytucje nadzorują bazę pytań egzaminacyjnych, aby zapewnić uczciwość i spójność egzaminu.

To jest ogólne wyjaśnienie części teoretycznej egzaminu na prawo jazdy, która jest ważnym etapem w procesie uzyskiwania prawa jazdy i ma na celu upewnienie się, że kierowca ma odpowiednią wiedzę teoretyczną dotyczącą zasad ruchu drogowego i bezpiecznej jazdy.

Część teoretyczna egzaminu na prawo jazdy

Podczas tej części egzaminu kandydat na kierowcę musi wskazać prawidłową odpowiedź na pytania wyświetlane losowo w czasie rzeczywistym przez systemem komputerowy. Nie ma możliwości powrotu do pytania, na które nie udzielono odpowiedzi. Wyświetlane pytania odzwierciedlają sytuacje, z jakimi kierowcy mogą się spotkać w codziennym ruchu drogowym. Egzamin teoretyczny trwa 25 minut.

Część teoretyczna egzaminu państwowego obejmuje 20 pytań z wiedzy podstawowej i 12 pytań z wiedzy specjalistycznej w zakresie poszczególnych kategorii prawa jazdy. Każde pytanie zawiera tylko jedną prawidłową odpowiedź. Wprowadzone zostały także różne „wartości” pytań, w zależności od znaczenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego:

  • 3 punkty – pytanie o wysokim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • 2 punkty – pytanie o średnim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • 1 punkt – pytanie o niskim znaczeniu dla bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego.

Egzamin teoretyczny na prawo jazdy:

W części podstawowej jest 10 pytań za 3 punkty, 6 pytań za 2 punkty i 4 pytania za 1 punkt. W części specjalistycznej (na poszczególne kategorie): 6 pytań za 3 punkty, 4 pytania za 2 punkty, 2 pytania za 1 punkt. Suma możliwych do uzyskania punktów wynosi 74. Aby zdać egzamin teoretyczny trzeba zdobyć co najmniej 68 punktów.

Pytania egzaminacyjne na prawo jazdy

Przepisy znowelizowanej ustawy o kierujących pojazdami wprowadziły nadzór Ministra nad bazą pytań egzaminacyjnych stosowanych na egzaminie państwowym na prawo jazdy.

Przepisy znowelizowanej ustawy o kierujących pojazdami wprowadziły nadzór Ministra nad bazą pytań egzaminacyjnych stosowanych na egzaminie państwowym na prawo jazdy.

Do oceny obowiązującej bazy pytań, 10 grudnia 2014 r. została powołana Komisja do spraw weryfikacji i rekomendacji pytań egzaminacyjnych stosowanych na egzaminie państwowym na prawo jazdy.

W skład komisji weszło 6 egzaminatorów, 6 instruktorów nauki jazdy, 3 instruktorów techniki jazdy, 2 ekspertów w zakresie medycyny ratunkowej, 2 ekspertów z dziedziny psychologii, 2 ekspertów z dziedziny dydaktyki i metodyki nauczania, 3 ekspertów w zakresie języka polskiego, 1 tłumacz języka angielskiego, 1 tłumacz języka ukraińskiego i rosyjskiego, 1 tłumacz języka niemieckiego, 2 ekspertów w dziedzinie języka migowego, 5 ekspertów w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego i transportu drogowego.

Nowa baza pytań została przekazana Wojewódzkim Ośrodkom Ruchu Drogowego do stosowania podczas egzaminów państwowych na prawo jazdy od 11 maja 2015 r.

Darmowe testy na prawo jazdy 2024 wszystkich kategorii!

Strona internetowa poznaj-testy.pl to doskonałe źródło informacji i zasobów dla wszystkich, którzy przygotowują się do egzaminu na prawo jazdy w roku 2024. Ta profesjonalna i przyjazna dla użytkownika strona oferuje wiele przydatnych funkcji i treści, które pomogą przyszłym kierowcom zdobyć niezbędną wiedzę i umiejętności.

Strona główna:

Na stronie głównej użytkownicy witają przystępny układ graficzny, który od razu przyciąga uwagę. Można tu znaleźć aktualne informacje dotyczące egzaminu na prawo jazdy w2024 roku oraz informacje o dostępnych kategoriach prawo jazdy.

Kursy i materiały do nauki:

Strona zawiera kompleksowe kursy przygotowujące do egzaminu na prawo jazdy. Są one dostępne zarówno w formie tekstowej, jak i wideo. Kursy obejmują wszystkie niezbędne tematy, w tym przepisy drogowe, znaki drogowe, pierwsza pomoc i wiele innych. Istnieje również możliwość pobierania materiałów edukacyjnych w formie plików PDF.

Testy na prawo jazdy praktyczne:

Portal umożliwia użytkownikom rozwiązywanie testów praktycznych, które są identyczne z tymi, jakie pojawiają się na prawdziwym egzaminie na prawo jazdy. Po zakończeniu testu użytkownik otrzymuje wynik i dokładne wyjaśnienia, które pomagają zrozumieć błędy i poprawić swoją wiedzę.

Forum dyskusyjne:

Strona oferuje również forum, na którym użytkownicy mogą wymieniać się doświadczeniami, zadawać pytania i udzielać sobie nawzajem wsparcia. To doskonałe miejsce do rozwiązywania wątpliwości i dzielenia się wiedzą.

Aktualności i zmiany prawne:

Na stronie regularnie publikowane są aktualności związane z prawem jazdy, zmianami w przepisach oraz ważnymi informacjami dotyczącymi egzaminu. Dzięki temu użytkownicy zawsze są na bieżąco.

Kontakt i wsparcie:

Na stronie dostępne są również dane kontaktowe do obsługi klienta oraz sekcja FAQ, gdzie można znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

poznaj-testy.pl 2024 to w pełni funkcjonalne i interaktywne źródło informacji i zasobów, które pomaga przyszłym kierowcom przygotować się do egzaminu na prawo jazdy w roku 2024 w sposób efektywny i pewny siebie. Dzięki swojemu profesjonalnemu podejściu i bogatej treści, strona ta zyskała zaufanie wielu użytkowników i stała się niezastąpionym narzędziem w procesie zdobywania prawa jazdy.