Rozpocznij Egzamin nr 19 na kategorię B

Zasady wykonywania egzaminu teoretycznego na prawo jazdy

Część teoretyczna egzaminu na prawo jazdy to pierwszy etap egzaminu kierowcy w wielu krajach, w którym kandydat musi udowodnić swoją wiedzę teoretyczną związana z przepisami ruchu drogowego i zasadami bezpiecznej jazdy. Oto bardziej szczegółowe wyjaśnienie tego procesu:

Rodzaj egzaminu:

Część teoretyczna egzaminu na prawo jazdy to pierwszy z dwóch głównych etapów egzaminu, drugim jest egzamin praktyczny, który sprawdza umiejętności kierowania pojazdem.

Pytania losowe:

Kandydat na kierowcę musi odpowiadać na pytania wyświetlane losowo przez system komputerowy. Oznacza to, że kolejność i rodzaj pytań mogą się różnić dla różnych osób.

Brak powrotu do poprzednich pytań:

Po udzieleniu odpowiedzi na dane pytanie nie ma możliwości powrotu do niego i zmiany odpowiedzi. Odpowiedź jest ostateczna.

Tematyka pytań:

Pytania odnoszą się do przepisów ruchu drogowego i sytuacji, jakie mogą wystąpić na drodze podczas normalnej jazdy.

Podział punktów:

Każde pytanie ma określoną liczbę punktów, która odzwierciedla jego znaczenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego. Pytania są podzielone na trzy kategorie punktów: 3 punkty za pytania o wysokim znaczeniu, 2 punkty za pytania o średnim znaczeniu i 1 punkt za pytania o niskim znaczeniu.

Podział na części:

Egzamin teoretyczny składa się z dwóch części: podstawowej i specjalistycznej. W części podstawowej są pytania ogólne, a w specjalistycznej - pytania dostosowane do konkretnej kategorii prawa jazdy (np. kategorii B dla samochodów osobowych).

Liczba pytań i punktów:

Liczba pytań w części podstawowej i specjalistycznej oraz liczba punktów przydzielanych do pytań jest określona. Łączna suma punktów, które można zdobyć, wynosi 74.

Minimalny wynik zdawania:

Aby zdać egzamin teoretyczny, kandydat musi uzyskać co najmniej 68 punktów, co stanowi określony poziom zaliczenia.

Baza pytań:

Pytania egzaminacyjne są ustalane przez odpowiednie organy lub komisje egzaminacyjne, które dbają o ich aktualność i zgodność z przepisami. Baza pytań jest regularnie weryfikowana i aktualizowana, aby odzwierciedlać zmiany w przepisach ruchu drogowego.

Nadzór nad bazą pytań:

Minister lub odpowiednie instytucje nadzorują bazę pytań egzaminacyjnych, aby zapewnić uczciwość i spójność egzaminu.

To jest ogólne wyjaśnienie części teoretycznej egzaminu na prawo jazdy, która jest ważnym etapem w procesie uzyskiwania prawa jazdy i ma na celu upewnienie się, że kierowca ma odpowiednią wiedzę teoretyczną dotyczącą zasad ruchu drogowego i bezpiecznej jazdy.

Część teoretyczna egzaminu na prawo jazdy

Podczas tej części egzaminu kandydat na kierowcę musi wskazać prawidłową odpowiedź na pytania wyświetlane losowo w czasie rzeczywistym przez systemem komputerowy. Nie ma możliwości powrotu do pytania, na które nie udzielono odpowiedzi. Wyświetlane pytania odzwierciedlają sytuacje, z jakimi kierowcy mogą się spotkać w codziennym ruchu drogowym. Egzamin teoretyczny trwa 25 minut.

Część teoretyczna egzaminu państwowego obejmuje 20 pytań z wiedzy podstawowej i 12 pytań z wiedzy specjalistycznej w zakresie poszczególnych kategorii prawa jazdy. Każde pytanie zawiera tylko jedną prawidłową odpowiedź. Wprowadzone zostały także różne „wartości” pytań, w zależności od znaczenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego:

  • 3 punkty – pytanie o wysokim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • 2 punkty – pytanie o średnim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • 1 punkt – pytanie o niskim znaczeniu dla bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego.

Egzamin teoretyczny na prawo jazdy:

W części podstawowej jest 10 pytań za 3 punkty, 6 pytań za 2 punkty i 4 pytania za 1 punkt. W części specjalistycznej (na poszczególne kategorie): 6 pytań za 3 punkty, 4 pytania za 2 punkty, 2 pytania za 1 punkt. Suma możliwych do uzyskania punktów wynosi 74. Aby zdać egzamin teoretyczny trzeba zdobyć co najmniej 68 punktów.

Pytania egzaminacyjne na prawo jazdy

Przepisy znowelizowanej ustawy o kierujących pojazdami wprowadziły nadzór Ministra nad bazą pytań egzaminacyjnych stosowanych na egzaminie państwowym na prawo jazdy.

Przepisy znowelizowanej ustawy o kierujących pojazdami wprowadziły nadzór Ministra nad bazą pytań egzaminacyjnych stosowanych na egzaminie państwowym na prawo jazdy.

Do oceny obowiązującej bazy pytań, 10 grudnia 2014 r. została powołana Komisja do spraw weryfikacji i rekomendacji pytań egzaminacyjnych stosowanych na egzaminie państwowym na prawo jazdy.

W skład komisji weszło 6 egzaminatorów, 6 instruktorów nauki jazdy, 3 instruktorów techniki jazdy, 2 ekspertów w zakresie medycyny ratunkowej, 2 ekspertów z dziedziny psychologii, 2 ekspertów z dziedziny dydaktyki i metodyki nauczania, 3 ekspertów w zakresie języka polskiego, 1 tłumacz języka angielskiego, 1 tłumacz języka ukraińskiego i rosyjskiego, 1 tłumacz języka niemieckiego, 2 ekspertów w dziedzinie języka migowego, 5 ekspertów w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego i transportu drogowego.

Nowa baza pytań została przekazana Wojewódzkim Ośrodkom Ruchu Drogowego do stosowania podczas egzaminów państwowych na prawo jazdy od 11 maja 2015 r.

Lista pytań znajdujących się w tym zestawie testowym.

Czy w tej sytuacji z pasa ruchu, który zajmujesz, dozwolone jest wykonanie skrętu w prawo?

Czy w tej sytuacji z pasa ruchu, który zajmujesz, dozwolone jest wykonanie skrętu w prawo?

Czy w przedstawionej sytuacji masz pierwszeństwo przed pojazdem nadjeżdzającym z prawej strony?

Czy w przedstawionej sytuacji masz pierwszeństwo przed pojazdem nadjeżdzającym z prawej strony?

Czy powinieneś niezwłocznie przystąpić do zmiany pasa ruchu, jeśli zamierzasz skręcić w lewo na najbliższym skrzyżowaniu?

Czy powinieneś niezwłocznie przystąpić do zmiany pasa ruchu, jeśli zamierzasz skręcić w lewo na najbliższym skrzyżowaniu?

Czy w tej sytuacji masz prawo zmienić pas ruchu na prawy?

Czy w tej sytuacji, zmieniając pas ruchu, masz obowiązek zachować szczególną ostrożność?

Czy w tej sytuacji, zmieniając pas ruchu, masz obowiązek zachować szczególną ostrożność?

Czy na tej drodze zawsze masz obowiązek ustąpić pierwszeństwa pieszemu?

Czy na tej drodze zawsze masz obowiązek ustąpić pierwszeństwa pieszemu?

Czy w tej sytuacji wolno Ci wjechać za sygnalizator, jeżeli zatrzymanie się przed nim wymaga gwałtownego hamowania?

Czy jadąc na wprost, masz obowiązek ustąpić pierwszeństwa nadjeżdżającemu z przeciwka pojazdowi, który skręca w lewo?

Czy w tej sytuacji masz pierwszeństwo przed zawracającym pojazdem?

Czy za chwilę będzie dawany sygnał zakazujący wjazdu?

Czy za chwilę będzie dawany sygnał zakazujący wjazdu?

Czy w tej sytuacji sygnał żółty migający zezwala na wjazd za sygnalizator?

Czy zbliżasz się do miejsca, gdzie rowerzyści mogą przejeżdżać poprzecznie jezdnię?

Czy zbliżasz się do miejsca, gdzie rowerzyści mogą przejeżdżać poprzecznie jezdnię?

Czy w tak oznakowanym miejscu wolno Ci zmienić pas ruchu?

Czy w tak oznakowanym miejscu wolno Ci zmienić pas ruchu?

Czy widoczna linia wskazuje miejsce obowiązkowego zatrzymania się przed wjazdem na skrzyżowanie?

Zamierzasz skręcić w lewo. Czy masz pierwszeństwo przed pojazdem szynowym nadjeżdżającym z przeciwka?

W tej sytuacji silnik nie daje się uruchomić i nie masz możliwości usunięcia pojazdu z torowiska. Czy jesteś zobowiązany ostrzec kierującego pojazdem szynowym o niebezpieczeństwie?

Czy w tej sytuacji wolno Ci zachować 0,5 metra odstępu między Twoim pojazdem a wyprzedzanym rowerzystą?

Czy w tej sytuacji wolno Ci się zatrzymać przy prawej krawędzi jezdni?

Czy kierujący pojazdem po spożyciu alkoholu, może mieć trudności w jednoczesnym wykonywaniu dwóch i więcej czynności?

Czy kierujący pojazdem po spożyciu alkoholu, może mieć trudności w jednoczesnym wykonywaniu dwóch i więcej czynności?

Czy ten znak zezwala na wjazd do strefy czystego transportu tylko pojazdom elektrycznym?

Czy ten znak zezwala na wjazd do strefy czystego transportu tylko pojazdom elektrycznym?

Co nazywamy zespołem pojazdów?

Co nazywamy zespołem pojazdów?

Jaka pozycja za kierownicą umożliwi zmniejszenie efektu tzw. martwego pola w lusterkach, występującego w czasie obserwacji drogi?

Jaka pozycja za kierownicą umożliwi zmniejszenie efektu tzw. martwego pola w lusterkach, występującego w czasie obserwacji drogi?

Jadąc zimą spotykasz na poboczu sinego, półprzytomnego, wyziębionego człowieka. Jak należy mu pomóc?

Jadąc zimą spotykasz na poboczu sinego, półprzytomnego, wyziębionego człowieka. Jak należy mu pomóc?

Jaki odstęp musisz zachować wyprzedzając rower lub motorower?

Jaki odstęp musisz zachować wyprzedzając rower lub motorower?

Gdzie można znaleźć informację o dozwolonej liczbie przewożonych w samochodzie osobowym osób?

Gdzie można znaleźć informację o dozwolonej liczbie przewożonych w samochodzie osobowym osób?

Co należy sprawdzić, gdy lampka kontrolna kierunkowskazów zaczęła migać dużo szybciej?

Co należy sprawdzić, gdy lampka kontrolna kierunkowskazów zaczęła migać dużo szybciej?

W jakich warunkach masz prawo włączyć tylne światła przeciwmgłowe?

W jakich warunkach masz prawo włączyć tylne światła przeciwmgłowe?

Ile maksymalnie osób, wliczając siebie, możesz przewozić kierując prywatnym samochodem osobowym?

Ile maksymalnie osób, wliczając siebie, możesz przewozić kierując prywatnym samochodem osobowym?

W jaki sposób można ułatwić sobie wyjazd samochodem osobowym z grząskiego śniegu?

W jaki sposób można ułatwić sobie wyjazd samochodem osobowym z grząskiego śniegu?

Co musisz zrobić gdy chcesz przewieźć trzyletnie dziecko na tylnym siedzeniu samochodu osobowego, na którym w urządzeniach przytrzymujących już siedzi dwoje dzieci i nie ma możliwości zainstalowania trzeciego urządzenia?

Co musisz zrobić gdy chcesz przewieźć trzyletnie dziecko na tylnym siedzeniu samochodu osobowego, na którym w urządzeniach przytrzymujących już siedzi dwoje dzieci i nie ma możliwości zainstalowania trzeciego urządzenia?

Jaki odstęp należy zachować podczas wyprzedzania kolumny pieszych?

Jaki odstęp należy zachować podczas wyprzedzania kolumny pieszych?

Z jaką maksymalną prędkością kierującemu samochodem osobowym z przyczepą wolno jechać po tej drodze poza obszarem zabudowanym?

Z jaką maksymalną prędkością kierującemu samochodem osobowym z przyczepą wolno jechać po tej drodze poza obszarem zabudowanym?

Lista pytań z tego egzaminu

1) Czy w tej sytuacji z pasa ruchu, który zajmujesz, dozwolone jest wykonanie skrętu w prawo?

2) Czy w przedstawionej sytuacji masz pierwszeństwo przed pojazdem nadjeżdzającym z prawej strony?

3) Czy powinieneś niezwłocznie przystąpić do zmiany pasa ruchu, jeśli zamierzasz skręcić w lewo na najbliższym skrzyżowaniu?

4) Czy w tej sytuacji masz prawo zmienić pas ruchu na prawy?

5) Czy w tej sytuacji, zmieniając pas ruchu, masz obowiązek zachować szczególną ostrożność?

6) Czy na tej drodze zawsze masz obowiązek ustąpić pierwszeństwa pieszemu?

7) Czy w tej sytuacji wolno Ci wjechać za sygnalizator, jeżeli zatrzymanie się przed nim wymaga gwałtownego hamowania?

8) Czy jadąc na wprost, masz obowiązek ustąpić pierwszeństwa nadjeżdżającemu z przeciwka pojazdowi, który skręca w lewo?

9) Czy w tej sytuacji masz pierwszeństwo przed zawracającym pojazdem?

10) Czy za chwilę będzie dawany sygnał zakazujący wjazdu?

11) Czy w tej sytuacji sygnał żółty migający zezwala na wjazd za sygnalizator?

12) Czy zbliżasz się do miejsca, gdzie rowerzyści mogą przejeżdżać poprzecznie jezdnię?

13) Czy w tak oznakowanym miejscu wolno Ci zmienić pas ruchu?

14) Czy widoczna linia wskazuje miejsce obowiązkowego zatrzymania się przed wjazdem na skrzyżowanie?

15) Zamierzasz skręcić w lewo. Czy masz pierwszeństwo przed pojazdem szynowym nadjeżdżającym z przeciwka?

16) W tej sytuacji silnik nie daje się uruchomić i nie masz możliwości usunięcia pojazdu z torowiska. Czy jesteś zobowiązany ostrzec kierującego pojazdem szynowym o niebezpieczeństwie?

17) Czy w tej sytuacji wolno Ci zachować 0,5 metra odstępu między Twoim pojazdem a wyprzedzanym rowerzystą?

18) Czy w tej sytuacji wolno Ci się zatrzymać przy prawej krawędzi jezdni?

19) Czy kierujący pojazdem po spożyciu alkoholu, może mieć trudności w jednoczesnym wykonywaniu dwóch i więcej czynności?

20) Czy ten znak zezwala na wjazd do strefy czystego transportu tylko pojazdom elektrycznym?

21) Co nazywamy zespołem pojazdów?

22) Jaka pozycja za kierownicą umożliwi zmniejszenie efektu tzw. martwego pola w lusterkach, występującego w czasie obserwacji drogi?

23) Jadąc zimą spotykasz na poboczu sinego, półprzytomnego, wyziębionego człowieka. Jak należy mu pomóc?

24) Jaki odstęp musisz zachować wyprzedzając rower lub motorower?

25) Gdzie można znaleźć informację o dozwolonej liczbie przewożonych w samochodzie osobowym osób?

26) Co należy sprawdzić, gdy lampka kontrolna kierunkowskazów zaczęła migać dużo szybciej?

27) W jakich warunkach masz prawo włączyć tylne światła przeciwmgłowe?

28) Ile maksymalnie osób, wliczając siebie, możesz przewozić kierując prywatnym samochodem osobowym?

29) W jaki sposób można ułatwić sobie wyjazd samochodem osobowym z grząskiego śniegu?

30) Co musisz zrobić gdy chcesz przewieźć trzyletnie dziecko na tylnym siedzeniu samochodu osobowego, na którym w urządzeniach przytrzymujących już siedzi dwoje dzieci i nie ma możliwości zainstalowania trzeciego urządzenia?

31) Jaki odstęp należy zachować podczas wyprzedzania kolumny pieszych?

32) Z jaką maksymalną prędkością kierującemu samochodem osobowym z przyczepą wolno jechać po tej drodze poza obszarem zabudowanym?

Zasady wykonywania egzaminu teoretycznego na prawo jazdy

Część teoretyczna egzaminu na prawo jazdy to pierwszy etap egzaminu kierowcy w wielu krajach, w którym kandydat musi udowodnić swoją wiedzę teoretyczną związana z przepisami ruchu drogowego i zasadami bezpiecznej jazdy. Oto bardziej szczegółowe wyjaśnienie tego procesu:

Rodzaj egzaminu:

Część teoretyczna egzaminu na prawo jazdy to pierwszy z dwóch głównych etapów egzaminu, drugim jest egzamin praktyczny, który sprawdza umiejętności kierowania pojazdem.

Pytania losowe:

Kandydat na kierowcę musi odpowiadać na pytania wyświetlane losowo przez system komputerowy. Oznacza to, że kolejność i rodzaj pytań mogą się różnić dla różnych osób.

Brak powrotu do poprzednich pytań:

Po udzieleniu odpowiedzi na dane pytanie nie ma możliwości powrotu do niego i zmiany odpowiedzi. Odpowiedź jest ostateczna.

Tematyka pytań:

Pytania odnoszą się do przepisów ruchu drogowego i sytuacji, jakie mogą wystąpić na drodze podczas normalnej jazdy.

Podział punktów:

Każde pytanie ma określoną liczbę punktów, która odzwierciedla jego znaczenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego. Pytania są podzielone na trzy kategorie punktów: 3 punkty za pytania o wysokim znaczeniu, 2 punkty za pytania o średnim znaczeniu i 1 punkt za pytania o niskim znaczeniu.

Podział na części:

Egzamin teoretyczny składa się z dwóch części: podstawowej i specjalistycznej. W części podstawowej są pytania ogólne, a w specjalistycznej - pytania dostosowane do konkretnej kategorii prawa jazdy (np. kategorii B dla samochodów osobowych).

Liczba pytań i punktów:

Liczba pytań w części podstawowej i specjalistycznej oraz liczba punktów przydzielanych do pytań jest określona. Łączna suma punktów, które można zdobyć, wynosi 74.

Minimalny wynik zdawania:

Aby zdać egzamin teoretyczny, kandydat musi uzyskać co najmniej 68 punktów, co stanowi określony poziom zaliczenia.

Baza pytań:

Pytania egzaminacyjne są ustalane przez odpowiednie organy lub komisje egzaminacyjne, które dbają o ich aktualność i zgodność z przepisami. Baza pytań jest regularnie weryfikowana i aktualizowana, aby odzwierciedlać zmiany w przepisach ruchu drogowego.

Nadzór nad bazą pytań:

Minister lub odpowiednie instytucje nadzorują bazę pytań egzaminacyjnych, aby zapewnić uczciwość i spójność egzaminu.

To jest ogólne wyjaśnienie części teoretycznej egzaminu na prawo jazdy, która jest ważnym etapem w procesie uzyskiwania prawa jazdy i ma na celu upewnienie się, że kierowca ma odpowiednią wiedzę teoretyczną dotyczącą zasad ruchu drogowego i bezpiecznej jazdy.

Część teoretyczna egzaminu na prawo jazdy

Podczas tej części egzaminu kandydat na kierowcę musi wskazać prawidłową odpowiedź na pytania wyświetlane losowo w czasie rzeczywistym przez systemem komputerowy. Nie ma możliwości powrotu do pytania, na które nie udzielono odpowiedzi. Wyświetlane pytania odzwierciedlają sytuacje, z jakimi kierowcy mogą się spotkać w codziennym ruchu drogowym. Egzamin teoretyczny trwa 25 minut.

Część teoretyczna egzaminu państwowego obejmuje 20 pytań z wiedzy podstawowej i 12 pytań z wiedzy specjalistycznej w zakresie poszczególnych kategorii prawa jazdy. Każde pytanie zawiera tylko jedną prawidłową odpowiedź. Wprowadzone zostały także różne „wartości” pytań, w zależności od znaczenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego:

  • 3 punkty – pytanie o wysokim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • 2 punkty – pytanie o średnim znaczeniu dla bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • 1 punkt – pytanie o niskim znaczeniu dla bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego.

Egzamin teoretyczny na prawo jazdy:

W części podstawowej jest 10 pytań za 3 punkty, 6 pytań za 2 punkty i 4 pytania za 1 punkt. W części specjalistycznej (na poszczególne kategorie): 6 pytań za 3 punkty, 4 pytania za 2 punkty, 2 pytania za 1 punkt. Suma możliwych do uzyskania punktów wynosi 74. Aby zdać egzamin teoretyczny trzeba zdobyć co najmniej 68 punktów.

Pytania egzaminacyjne na prawo jazdy

Przepisy znowelizowanej ustawy o kierujących pojazdami wprowadziły nadzór Ministra nad bazą pytań egzaminacyjnych stosowanych na egzaminie państwowym na prawo jazdy.

Przepisy znowelizowanej ustawy o kierujących pojazdami wprowadziły nadzór Ministra nad bazą pytań egzaminacyjnych stosowanych na egzaminie państwowym na prawo jazdy.

Do oceny obowiązującej bazy pytań, 10 grudnia 2014 r. została powołana Komisja do spraw weryfikacji i rekomendacji pytań egzaminacyjnych stosowanych na egzaminie państwowym na prawo jazdy.

W skład komisji weszło 6 egzaminatorów, 6 instruktorów nauki jazdy, 3 instruktorów techniki jazdy, 2 ekspertów w zakresie medycyny ratunkowej, 2 ekspertów z dziedziny psychologii, 2 ekspertów z dziedziny dydaktyki i metodyki nauczania, 3 ekspertów w zakresie języka polskiego, 1 tłumacz języka angielskiego, 1 tłumacz języka ukraińskiego i rosyjskiego, 1 tłumacz języka niemieckiego, 2 ekspertów w dziedzinie języka migowego, 5 ekspertów w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego i transportu drogowego.

Nowa baza pytań została przekazana Wojewódzkim Ośrodkom Ruchu Drogowego do stosowania podczas egzaminów państwowych na prawo jazdy od 11 maja 2015 r.

Darmowe testy na prawo jazdy 2024 wszystkich kategorii!

Strona internetowa poznaj-testy.pl to doskonałe źródło informacji i zasobów dla wszystkich, którzy przygotowują się do egzaminu na prawo jazdy w roku 2024. Ta profesjonalna i przyjazna dla użytkownika strona oferuje wiele przydatnych funkcji i treści, które pomogą przyszłym kierowcom zdobyć niezbędną wiedzę i umiejętności.

Strona główna:

Na stronie głównej użytkownicy witają przystępny układ graficzny, który od razu przyciąga uwagę. Można tu znaleźć aktualne informacje dotyczące egzaminu na prawo jazdy w2024 roku oraz informacje o dostępnych kategoriach prawo jazdy.

Kursy i materiały do nauki:

Strona zawiera kompleksowe kursy przygotowujące do egzaminu na prawo jazdy. Są one dostępne zarówno w formie tekstowej, jak i wideo. Kursy obejmują wszystkie niezbędne tematy, w tym przepisy drogowe, znaki drogowe, pierwsza pomoc i wiele innych. Istnieje również możliwość pobierania materiałów edukacyjnych w formie plików PDF.

Testy na prawo jazdy praktyczne:

Portal umożliwia użytkownikom rozwiązywanie testów praktycznych, które są identyczne z tymi, jakie pojawiają się na prawdziwym egzaminie na prawo jazdy. Po zakończeniu testu użytkownik otrzymuje wynik i dokładne wyjaśnienia, które pomagają zrozumieć błędy i poprawić swoją wiedzę.

Forum dyskusyjne:

Strona oferuje również forum, na którym użytkownicy mogą wymieniać się doświadczeniami, zadawać pytania i udzielać sobie nawzajem wsparcia. To doskonałe miejsce do rozwiązywania wątpliwości i dzielenia się wiedzą.

Aktualności i zmiany prawne:

Na stronie regularnie publikowane są aktualności związane z prawem jazdy, zmianami w przepisach oraz ważnymi informacjami dotyczącymi egzaminu. Dzięki temu użytkownicy zawsze są na bieżąco.

Kontakt i wsparcie:

Na stronie dostępne są również dane kontaktowe do obsługi klienta oraz sekcja FAQ, gdzie można znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

poznaj-testy.pl 2024 to w pełni funkcjonalne i interaktywne źródło informacji i zasobów, które pomaga przyszłym kierowcom przygotować się do egzaminu na prawo jazdy w roku 2024 w sposób efektywny i pewny siebie. Dzięki swojemu profesjonalnemu podejściu i bogatej treści, strona ta zyskała zaufanie wielu użytkowników i stała się niezastąpionym narzędziem w procesie zdobywania prawa jazdy.